מאמרים נוספים
מיין לפי: א"ב נושא

פרטי
עוד

דו-גלגלי
עוד

ירוק
עוד

מסחרי וחקלאי
עוד

אדרנלין
עוד

קמש לעסקים
עוד

חיפוש כתבה

מיתוג רכבים בדפוס דיגיטלי איכותי

כל מקום יכול הפוך לשטח פרסום

| 21/6/17
מתוך קטגוריית קמש לעסקים

'אין פרסום שלילי' זהו אחד המשפטים הכי נפוצים ששמעו בכל הרצאה ובכול דיון שיתפתח על פרסום ושיווק. כל פרסום הוא פרסום טוב וחושף את העסק שלכם לעוד ועוד לקוחות אפשריים. פרסום טוב הוא לא רק פרסום שקורה ברשת האינטרנט או בטלוויזיה אלא פרסום שמגיע לקהל היעד שלכם. אם יש לכם רכב איתו אתם עובדים ואתם רוצים לפרסם את העסק שלכם בצרוה הטובה ביותר, מיתוג רכבים ישרת את המטרה בצורה נאמנה. מיתוג רכבים הוא תהליך בו הרכב שלכם הופך בעצם להיות המותג שאתם רוצים לפרסם, שזה בדרך כלל העסק שלכם או מוצר שאתם משווקים, וכדי שהמיתוג באמת יבלוט וימשוך את העין נדרש דפוס איכותי.

מיתוג רכבים בדפוס דיגיטלי איכותי

• מיתוג רכבים נעשה בדפוס דיגיטלי כגון בי דיגיטל בצבעים חזקים שלא יורדים בקלות. מעבר לכך שהמיתוג צריך להיות מודפס בצורה נכונה ולהידבק לרכב בחוזקה, יש צורך שהוא יהיה עמיד לתנאי מזג אוויר ולפגיעות. אם כל פגע ברכב תיצור חתכים ושריטות בדפוס וכל יום בו יש שמש חזקה הצבע ידהה עוד ועוד, יכול להיות שהמיתוג לא היה שווה כל כך את ההשקעה. גם גשמים יכולים לגרום להדפסות לרדת ולכן מעבר לעיצוב המיתוג חשובה איכותו.

• אחרי שהבנו שמיתוג רכבים חייב להיות איכותי הגיע הזמן לשלב היצירתי. מיתוג רכבים מוצלח הוא מיתוג שלא סתם מפרסם את המוצר או את העסק על הרכב אלא משלב אותו בצורה מתאימה ועדינה. ניתן לראות מיתוג רכבים מוגזם כמו למשל של קוקה קולה או חברות תקשורת שונות כמו סלקום או HOT או מיתוג עדין יותר כמו של חברות היי טק למשל אלביט, פיליפס, אינטל ועוד.

שימוש נכון בצבעים

מיתוג רכבים זה לא רק עניין של יצירתיות ואיכות הדפסה אלא גם שימוש נכון בצבעים. אם הצבעים שלכם לא יתאימו לצבע הרכב ולא יצרו הרמוניה המיתוג יהיה מכוער מאוד ואמנם אנשים יקלטו אותו אך יתרשמו לרעה מהעסק שלכם. המיתוג צריך להיות שילוב בין עדין לבולט כך שיהיה קל לזהות אותו אפילו אם הרכב חולף בכמה שניות על פני קהל היעד שלו ועדיין יתאים לצבע הרכב.
| 21/6/17