מאמרים נוספים
מיין לפי: א"ב נושא

פרטי
עוד

דו-גלגלי
עוד

ירוק
עוד

מסחרי וחקלאי
עוד

אדרנלין
עוד

קמש לעסקים
עוד

חיפוש כתבה

סוחר רכבים: 3 דרכים לפרסם את העסק שלך באינטרנט

בתור סוחר רכבים, אתה בוודאי יודע כמה מתחרים יש על כל לקוח ושאפשרויות הפרסום בשטח הן בסך הכול מוגבלות או לא משתלמות בטווח הארוך (אפילו אם תשלם על מודעה בעיתון, סביר להניח שתצטרך לפרסם כל שבוע כדי שהיא תהיה אפקטיבית, מה שיעלה לא מעט כסף שלא בטוח שיחזיר את ההשקעה).

| 17/1/17
מתוך קטגוריית קמש לעסקים

במצב זה, אתה חייב לפתוח ערוץ דיבור ישיר מול הלקוחות שלך ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר דרך האינטרנט. לעומת אמצעי פרסום אחרים, פרסום דרך האינטרנט הוא בדרך כלל משתלם לטווח הארוך.

אז איך בדיוק עושים זאת?

קודם כל – בונים אתר אינטרנט

אתר אינטרנט מאפשר לך להציג את עצמך ואת העסק שלך כדי ליצור תדמית חיובית :
באתר כדאי שיהיו לפחות הדברים הבאים :

• ציון העובדה שאתה בעל תו סוחר מורשה ממשרד התחבורה
• רקע על העסק שלך : כמה שנים הוא קיים, כמה שנים אתה עוסק במקצוע וכו'
• תמונות של המוסך או המגרש שלך
• מחירון רכבים כללי לפי סוג הרכב, שנת היצור וכו'
• דרכים ליצירת קשר כגון טלפון סלולארי או מפת הגעה
• עדויות של לקוחות מרוצים על מנת לחזק את תדמיתך
• ציון של האזור בו אתה עובד

את האתר רצוי לקדם על ביטויים כגון "רכבים לפירוק", "רכב משומש" ו – סוחר רכב". צריך רק לקחת בחשבון שהתחרות על ביטויים מסוימים היא חזקה יותר מאשר על ביטויים אחרים ולכן לא תמיד רואים תוצאות מידיות אפילו אם משתמשים בחברת קידום טובה.

בדרך כלל, אתר בסיסי יספיק ולא צריך להתפרע יותר מדי, אבל חשוב מאוד שהאתר יהיה מתאים לטלפונים ניידים משום שהרבה אנשים היום מחפשים דרך הנייד. התאמה לניידים אמנם הפכה לסטנדרט, אבל צריך לקחת זאת בחשבון כאשר משווים בין הצעות מחיר של חברות שונות לבניית אתרים.

נרשמים לאינדקסים מקומיים

רישום לאינדקסים מקומיים כמו אתר "זאפ דפי זהב" מאפשר לאחרים למצוא אותך בגוגל דרך אתרים פופולאריים שיש להם מיקומים גבוהים בגוגל על מילות מפתח רלוונטיות (כמו שהסברנו בסעיף הקודם). חשוב לרשום את כל הפרטים שלך ותיאור ייחודי שלא זהה לתיאור באתר, וזאת על מנת שגוגל לא יחשוב שמדובר בתוכן כפול... אפשר גם לשקול לרכוש מנוי בתשלום כדי לבלוט מעל עסקים אחרים בקטגוריה.

בנוסף לאינדקסים מקומיים בעברית, כדאי מאוד לרשום את העסק גם בגוגל פלוס מכיוון שמשם גוגל לוקח את המידע על עסקים מקומיים. עסק מקומי שנרשם דרך גוגל פלוס מופיע במפות של גוגל כאשר עושים חיפושים מאזורים מסוימים בארץ. (למשל, מי שנמצא בחיפה יקבל תוצאות שקרובות אל חיפה או מחיפה עצמה) והגולשים גם יכולים לדרג אותו, מה שמעלה את המיקומים שלו בחיפוש המקומי של גוגל. כל האלמנטים הללו יכולים להיות גם חלק ממכלול שלם של תהליך קידום אתרים שמטרתו לשפר את נראות האתר במנועי החיפוש.

משתמשים במודעות ממומנות

שימוש במודעות ממומנות כגון אלו של גוגל יכול להיות אפקטיבי אם אין לך עדיין אתר אינטרנט או שלא קידמת אותו ואתה בכל זאת רוצה להשיג לקוחות מהאינטרנט באופן מידי. המודעות פועלות על פי בסיס "תשלום פר לחיצה". כלומר, לא משנה כמה אנשים צופים במודעה שלך, רק כאשר הם לוחצים עליה אתה תחויב במחיר הלחיצה שנקבע על פי כמה אתה מוכן לשלם לעומת אחרים וכמה עולה לחיצה ממוצעת בתחום שלך.

במודעה חשוב שיהיה מצוין המספר שלך (ברוב המודעות אפשר להתקשר ישירות למספר מהנייד), השם שלך והאזור בו אתה נמצא (יש למקד את האזור גם במילות המפתח שבוחרים למודעה).

היתרון של מודעות ממומנות הוא שניתן לדעת בכל רגע נתון כמה לקוחות לחצו על המודעה וכמה עלתה (בממוצע) כל לחיצה. את המודעה אפשר לקשר לפרופיל שלך באינדקס מקומי או לעמוד נחיתה בסיסי אותו אפשר ליצור באמצעות כלים שונים ברשת גם בלי להיות בעל ידע בעיצוב גרפי.
| 17/1/17