מאמרים נוספים
מיין לפי: א"ב נושא

פרטי
עוד

דו-גלגלי
עוד

ירוק
עוד

מסחרי וחקלאי
עוד

אדרנלין
עוד

קמש לעסקים
עוד

חיפוש כתבה

שילוט על רכבים - אמצעי פרסום יעיל במיוחד

בשנים האחרונות, אנו רואים יותר ויותר שלטי פרסום על גבי מכוניות.

מערכת קמש | 26/6/14
מתוך קטגוריית פרטי

כולנו רואים בכביש מידי פעם רכבים עם שילוט שממש מודבק עליהם - האם הדבר יכול להתאים גם לעסק שלכם? ואיך בכלל מעצבים את השלטים הללו?

אחד התחומים שנחשבים עד היום למשמעותיים מאד, והם צוברים תאוצה בעשור האחרון, הוא התחום של עיצוב שילוט על רכבים. מדובר על תחום שמשפיע באופן ברור על שוק הפרסום בארץ, ועל פיתוח מקורי יחסית שהגיע בעיקר מארה"ב. מדובר למעשה על הפיכת הרכב למעין גוף פרסומי נייד - ע"י שימוש במדבקות מיוחדות שמדביקים על גוף הרכב, וכך יוצרים פרסומת בולטת מאד לעין של כל הולכי הרגל והנוסעים בכביש.

כיצד מעצבים את השלטים?

כיצד מעצבים את השלטים?
● לוגו - חלק חשוב מאד בתהליך של עיצוב שילוט על רכבים הוא העיצוב של הלוגו של החברה. חברות רבות אף לא חושבות על כך בעת העיצוב הראשוני של הלוגו שלהן. כעת, מאחר שהלוגו צריך להיות חשוף לעיני כל, זו לעתים הזדמנות למיתוג ועיצוב שלו לגמרי מחדש, כדי שהוא גם ייראה היטב על גוף הרכב.
● סיסמה - יש לזכור שכאשר אנשים בחוץ רואים את הרכב, הם לא יכולים להתחיל לקרוא עשרות מילים - הדבר לא נוח להם ואף מסוכן. במקום זה, בתהליך של עיצוב שילוט על רכבים יש למצוא גם סיסמה מתאימה או מוטו, אשר יזוהו עם העסק שלכם. הדבר צריך להיות קצר ופשוט ועם זאת קולע במדויק למטרה.
● הדבקה נכונה - כמובן שבעיצוב של השלטים, צריך גם לחשוב כיצד הם יודבקו היטב על הרכב ועל איזה חלק. לעתים מדבור על עיצוב שילוט על רכבים כאשר השילוט עצום הוא לכל אורך ורוחב הרכב, למעט השמשות והחלונות. עם זאת, לעתים אפשר להסתפק גם בשילוט שיופיע רק על החלק האחורי או על אחד מצדי הרכב, בהתאם לשיקולי התקציב שלכם.

פרסום שתמיד רלוונטי

אין ספק שהיתרון המרכזי ביותר בשילוט על הרכב הוא שמדובר על דרך אפקטיבית אמד לפרסום ושיווק, ומאחר שכמות הרכבים הפרטיים על הכביש רק הולכת וגדלה, הרי שהפרסום נותר אפקטיבי לאורך זמן.
מערכת קמש | 26/6/14