מאמרים נוספים
מיין לפי: א"ב נושא

פרטי
עוד

דו-גלגלי
עוד

ירוק
עוד

מסחרי וחקלאי
עוד

אדרנלין
עוד

קמש לעסקים
עוד

חיפוש כתבה

היתרונות של הקמת מועדון לקוחות למוסכים

.

| 7/1/14
מתוך קטגוריית קמש לעסקים

רבים טועים לחשוב שמועדוני לקוחות מיועדים לרשתות שיווק גדולות כדוגמת רשתות המזון, רשתות הפארם הבגדים או המוסדות הפיננסיים הגדולים כדוגמת בנקים וחברות אשראי. אבל האמת היא שמועדוני לקוחות נפתחים בכל יום גם לעסקים בינוניים וקטנים, והם מותאמים לצרכי העסקים הללו באופן ספציפי, על מנת שיתרמו למאמצי השיווק של העסק ברצונו להגדיל את חוג הלקוחות שלו בכלל, ואת חוג הלקוחות הקבועים בפרט. היתרונות של מועדוני לקוחות אלה הם כה גדולים, שכיום גם נותני שירות תיקונים שונים ומוסכים פותחים מועדוני לקוחות, ונהנים מכל היתרונות של פעולת שיווק מיוחדת זו.

למה להקים מועדון לקוחות של מוסך?

מוסך הוא עסק כמו כל עסק אחר, ובשורה התחתונה הוא רוצה להרוויח כמה שיותר. על מנת לעשות זאת חייב המוסך להגדיל כל הזמן את חוג הלקוחות שלו או ליצור מצב שבו הלקוחות המזדמנים שלו הופכים ללקוחות קבועים שחוזרים שוב ושוב. אז נכון שאם מוסך אינו נותן שירות מקצועי טוב או, שאינו מתייחס אל לקוחותיו באופן מכבד, או שמעגל פינות על גב הלקוחות שלו, לא יצליח לאורך זמן. אבל מוסכים שכן נמצאים במקום טוב מבחינת השירות הטכני שהם מעניקים, וכן נותנים יחס מכבד ללקוחות שלהם, מתחרים בינהם בדיוק על משבצת זו. הקמת מועדון לקוחות של מוסך יכול לתרום תרומה משמעותית למאמץ השיווק של המוסך על ידי יצירת יחס הדדי של נאמנות בין העסק ללקוחות.

מה יוצא ללקוח מזה?

לקוח שמצטרף למועדון לקוחות כזה יכול ליהנות מיחס מועדף המתבטא בין היתר בדברים הבאים:
• מבצעים והנחות מיוחדות לאורך השנה כולה
• הטבות לימי ציון מיוחדים כמו ימי הולדת, יום הנישואין, יום הטסט וכדומה
• הטבות והנחות ברכישת אביזרים לרכב, מתקונים לרכב וכדומה
• מבצעי שיתוף פעולה בין המוסך לעסקים משיקים בעלי עניין משותף
הלקוח מקבל יחס אישי ומכבד, ומכיוון שהמוסך יודע בדיוק באיזה רכב מדובר, ניתן להציע לו מבצעים ייעודיים לסוג הרכב שלו, ובכך להעניק לו תחושה של לקוח מועדף. את הקשר בין הלקוח לעסק עושים באמצעים שונים לרבות דיוור, ניוזלטר, קופונים סלולאריים, הנפקת כרטיס חבר ועוד. בצורה זו הופך העסק את הלקוח ללקוח נאמן, שיחזור שוב ושוב למוסך כדי לעשות את הטיפולים, התיקונים והרכישות הנחוצות לו לצרכים אלה.

מה יוצא לעסק מזה?

מה יוצא לעסק מזה?
הקמת מועדון לקוחות של מוסך מעניק לעסק יתרון משמעותי בתחום השיווק והנאמנות שהוא מפגין כלפי חברי המועדון החוזרים אליו בצורת רכישת השירותים של המוסך באופן שגרתי. הקמת מועדון לקוחות למוסך חייב להיעשות על ידי חברה מקצועית, ולא לחשוב שהמזכירה של העסק תוכל להקים או לנהל אותו. הקמת מועדון מחייבת חשיבה יצירתית וקביעת אסטרטגיה שתתאים לעסק הספציפי, על מנת לתפעל את המועדון בצורה היעילה והמוצלחת ביותר. לסיכום, הקמת מועדון לקוחות למוסכים מגדילה את מאגר הלקוחות הקבועים, מגדילה את ההכנסות ובשורה התחתונה – את הרווחים.
| 7/1/14